داستان زیبای اثبات وجود خدا
 
این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
 
 

مردی برای اصلاح سر وصورتش به ارایشگاه رفت.در بین کار گفت و گوی جالبی بین انها ر گرفت.

انها در مورد مطالب زیادی صحبت کردند وقتی به موضوع خدا رسید ارایشگاه گفت

من باور نمی کنم که خدا وجود دارد. مشتری پرسید چرا؟ ارایشگر جواب داد کافی است به خیابان بروی تا ببینی چرا خداوند وجود ندارد

شما به من بگو اگر خدا وجود داشت همه مریض می شدند؟بچه های بی سرپرست پیدا می شد؟اگر خدا وجود داشت  درد رنجی وجود داشت؟ نمی توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه دهد این همه درد ورنج وجود داشته باشد

مشتری لحظه ای فکر کرد اما جوابی نداد چون نمی خواست جر وبحث کند ارایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغاذه بیرون رفت به محض بیرون امدن مردی را دید با کثیف و موهای بلند.

مشتری برگشت وداخل مغاذه رفت. و به ارایشگر گفت میدونی چیه من فکر می کنم ارایشگری هم وجود ندارد. ارایشگر گفت چرا چنین حرفی را می زنی

گفت اگر ارایشگری وجود داشت هیچ کس با موهای بلند وکثیف وریش اصلاح نکرده پیدا نمی شد.

ارایشگر گفت نه بابا ارایشگر هست اما موضوع این است که مردم  به او مراجعه نمی کنند

مشتری گفت دقیقا همین است خدا وجود دارد اما مردم به او مراجعه نمی کنند دنبالش نمی گردند برای همین است که این همه درد ورنج در دنیا وجود دارد......



نظرات شما عزیزان:

طنز و حقایق زندگی
ساعت20:35---11 دی 1391
وب زیبای داری ایول

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:12 :: توسط : سعید

درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد و آدرس lovebelove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 91167
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

ابزار وبلاگ