دلم خیلی تنگ شده
 
این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
 
 

دلم خیلی تنگ شده واسه روزایی که خیلی دلت برام تنگ میشد.
همون روزایی که اگه چند دقیقه دیر میکردم کلی شاکی میشدی و گله میکردی.
دلم واسه خنده ها و مسخره بازیامون خیلی تنگ شده
شاید باورت نشه حتی دلم تنگ شده واسه دعوا کردنات که بعدش مثل بچه کوچولو ها بغض کنم و تو بغلم کنی.
یعنی توام گهگاهی دلت برام تنگ میشه ؟
...

اصلا یادت هست یه روز چقدر دوسم داشتی؟


نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت10:02---8 دی 1391
سلام دوست عزیزمطلب قشنگی بود یادعشقم افتادم واشکم دراومد بهت تبریک میگم که راحت میتونی حرف دلتوبنویسی به منم سربزن.تکرارغریبانه روزهای تنهاییم چگونه میگذرد اسم وب منه منتظرمsasa_pouya.loxblog.com

تنها
ساعت10:01---8 دی 1391
سلام دوست عزیزمطلب قشنگی بود یادعشقم افتادم واشکم دراومد بهت تبریک میگم که راحت میتونی حرف دلتوبنویسی به منم سربزن.تکرارغریبانه روزهای تنهاییم چگونه میگذرد اسم وب منه منتظرم

تنها
ساعت9:58---8 دی 1391
سلام دوست عزیزمطلب قشنگی بود یادعشقم افتادم واشکم دراومد بهت تبریک میگم که راحت میتونی حرف دلتوبنویسی به منم سربزن.تکرارغریبانه روزهای تنهاییم چگونه میگذرد اسم وب منه منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, :: 14:42 :: توسط : سعید

درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد و آدرس lovebelove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 91304
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

ابزار وبلاگ