کاش می دانستی
 
این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
 
 

کاش مي دانستي

که دلم به اندازه غرورت

براي تو تنگ شده!

شايد دستانم براي نوشتن از تو يخ زده



و شايد اغوش برگهاي دفترم

مثل قلبت سنگ شده!

تو بگو

که ابرهاي اسمان قلبم



چند بار بايد با تازيانه رعد حرفهايت

بلرزند؟

تاچند پاييز چشمانم از بهاري شدن

بترسند؟

تو بگو

چند جويبار اشک گرم

براي نرم شدن قلبت راهي کنم؟

تو بگو

با کدامين خواهش و تمنا

دل پر غرورت را راضي کنم؟
__________________
روزهاست
که از خودم عبور کردم
یادم بخیر...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 20:21 :: توسط : سعید

درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد و آدرس lovebelove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 91261
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

ابزار وبلاگ