این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
 
 


خوبی؟
-علیک سلام
-گفتم خوبی؟
-اره بابا خوبم تو چه طوری؟
-منم خوبم . چه کار کردی؟ کار اقامتم درست شد؟
-هیچی رفتم گفتند یک هفته دیگر
-یعنی چی یک هفته دیگر؟
-خیلی ساده است یعنی یک هفته دیگر جوابش را می دهند
-یعنی یک هفته دیگر باید معتل بشوم؟
-انشاالله که این هفته آخر است
-راستی چرا صدایت گرفته؟
-هیچی دیشب خوب نخوابیدم
-اینجا بدون تو خیلی اذیت هستم مثل یک زندان خیلی بزرگ
است که فقط من داخل ان هستم.
-میدانم چی می گوی عزیزم درک میکنم اخه من نیز همین حس
را دارم. آروزوی قلبی من این است که تو زود تر بیای پیش
من .
- می دانم عزیزم.
- تو نمی دانی من در این شهر غریب شبها را چه طوری
میگذرانم
- تحمل کن عزیزم روزهای خوشی در راه است
- چشم عزیزم .دیگر کاری نداری؟
-نه. تمام زندگی من
-من همیشه عاشق جملات قشنگ تو بودم. خدا حافظ.
-خداحافظ
دختر بعد از اینکه گوشی را گذاشت به خودش گفت:" حتما دفعه
بعد به او میگویم که من نامزد کردم و بعد به نامزد جدیدش زنگ
زد تا قرار شام امشب را فراموش نکند…
پسر نیز در همین فکر بود که دوست دختر امریکایش وارد خانه
شد…
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 14:54 :: توسط : سعید

درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد و آدرس lovebelove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 91266
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

ابزار وبلاگ