عشق از دیدگاه مختلف
 
این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
 
 

 

ـ عشق از دید حاج آقا : استغفرالله باز از این حرفهای بیناموسی زدی
(
جمله ی عاشقانه : خداوند همه ی جوانان را بهراه راست هدایتکند)

ـ عشق از دید دختر .. : آه ... خدای من یعنی میشهبدوناینکهبابام
بفهمه من عاشق بشم . ( جمله ی عاشقانه : ندارد)
ـ عشقاز دید یک ریاضیدان : عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمول (جملهی
عاشقانه : آه عزیزم به اندازه ی سطحزیر منحنی دوست دارم(
ـ عشق از دید بقال سرکوچه : والا دوره ی ما عشق .. نبود ننمون رفتو
این سکینه خانوم روواسمون گرفت (جمله ی عاشقانه : سکینهشام چی داریم
...)
ـ عشق از دیداصغرکاردی (در زندان) : مرامتو عشقه ، عشقی ( جمله ی
عاشقانه : چاقو خوردتیم لوتی(
ـ عشق از دید یک دختر دانش آموز کمی بی غم : آه عزیزم کاش الانپیشم
بودی، بغلم میکردی ، سرمو میزاشتی رو شونه هات ... ( جمله یعاشقانه :
دوست دارم عزیزم)
ـ عشق از دید مادر بزرگم : این حرفهای بدرونزن ، راستی ایندختر
اقدس خانوم خیلی دختر خانوم و با کمالاتیه ، تازهتحصیلکرده همهست ...
(
جمله ی عاشقانه : بریم خواستگاری..)
ـ عشق ازدید ... (خودتون میفهمید از دیدکی)عزیزم توکه عاشقمی پس
چرا هزینه ی عمل کردندماغمو نمیدی ... ، واسه ناهار بریمرستوران سالی
بادوستش هم قراره بیاد ، دوست سالی واسش یه ماتیز خریده ( به قولبعضی
ها دوو منگل) تو حتی حاضر نیستی واسه من که این همه دوست دارم حتییه
پراید بخری (جمله ی عاشقانه : عزیزم گوشیسونی میخوام و ... راستیدوست
هم دارم
ـ عشق از دید کسی که باراوله که عاشق میشه : عزیزم باور کن حتییک
لحضه بدون تو نمیتونم زندگی کنم ، تو واسم همه ی دنیا هستی ... ( جمله
ی عاشقانه : فدات شم عزیزم خیلی خیلی دوستدارم )
ـ عشق از دید کسی که بار اولش نیست : عزیزم خیلیدوستدارم ،باور
کن به خاطر تو شبها با پای برهنه میخوابم ( جمله ی عاشقانه : آه عزیزم
دیرم شده باید برم )
ـ عشق از دید یک راننده : رادیات ( رادیاتور) عشق من از برایتجوش
آمده ، باور نداری بر آمپرم بنگر (بالهجه ی شوفری بخوانید) ( جملهی
عاشقانه : عزیزمدوست دارم... بو بوبوغ)
ـ عشق از دید بعضی ها : آه خدا یعنی میشهبیادخواستگاریم ... (جمله
ی عاشقانه : یا شابدالعظیم 1000 تومن نذرت میکنمبیادخواستگاریم )
ـ به دلیل نحسی از نوشتن معذورم ( حتیشمادوستعزیز )
ـ عشق از دید ارازل و اوباش : عشق .. سیخی چند ، برو بچه سوسولدلت
خوشه ، خونه خالی نداری ... جمله ی عاشقانه : بوبوغ ... خانوم بیابالا
خوش میگذره(
ـ عشق از دید کسی که در عشق شکست خورده : عشق یعنی کشک ( جملهی
عاشقانه : برو کشکتوبساب(
عشقاز دید بابام : آخه پسر عشق واست نونو آب میشه ... حالابگو
ببینم پدرش چیکارست ؟ ( جمله ی عاشقانه : برو با دختر حاج آقا ازدواجکن
(
ـ عشق ازدید ما میم : وا مگه تو امسال کنکور نداری ، عشق واسه بعد،
مگه تو امسالفلاننداری ،عشق واسه بعد ( جمله ی عاشقانه : جملات عاشقانه
ای هنوز بیان نشده (
ـ عشق از دید شما : ( به من چه
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 14:15 :: توسط : سعید

درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد و آدرس lovebelove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 91183
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

ابزار وبلاگ