همسفر
 
این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
 
 

همسفر خیلی دلم گرفته...
اصلاً راستش را بخواهی این جاده انگار تمومی ندارد!
اهل زمین می گویند انگار بهار آمده است؟!
ولی نمی دانم چرا اهل اینجا خبری از بهار ندارند!!!
می گویند بهار خیلی وقت است که برای همیشه رفته است!
رفته است!!!
رفته است!!!
بیزارم....
بیزازم،از اینکه تمام فعل های من با رفتن صرف می شود!!!
گاهی خسته می شوم از اینکه دنیایم از یک عالمه بی تو بودن پر شده!
گاهی دلگیر می شوم از اینکه دنیایم فقط به یک نگاه و لبخند ختم می شود!
نگاهی که حالا زیر خروارها خاک بسته شده،
و دل معصومانه ی تو که به دنبال نگاه من می گردد!
همسفر شرمنده ام که این نگاه مدتهاست خاموش شده!
دلخوش نباش!
بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــرو...
اوج بگیر و پرواز کن و برای همیشه رها شو!
رهای رها...!
فراموش نکن که تنها رمز رهایی،رفتن است!
دیشب دلتنگِ آسمانِ آبی دلت شدم!
یادت هست گفتی:
"هرگاه دلتنگم شدی خودت را به باد بسپار،حتماً تو را پیش من خواهد آورد"
خودت گفتی:
"دلم همیشه برای دلتنگی های تو جا دارد"
امّا....
اینبارباد مرا به تماشای گریستن آسمان در فراق ماه برد!!!
فــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــراق!
نمی دانی چه حس بدی بود،
وقتی جای خالی حضورت را در تک تک لحظات زندگیم احساس کردم!
شاید باید اعتراف کنم؟!
"همسفر اینجا ته خط"
باز ما به پایان رسیدیم!!!
یادت می آید؟!!
اینجا نقطه ی آغاز با هم بودنمان بود، و حالا بی تو نقطه ی پایان من شده!
چه داستان تلخی!!!
چه غریبانه داستان این زندگی به پایان رسید!!!
و بازهمان صدای همیشگی درون گوشم پیچید:
"تو باختی!"
__________________
روزهاست
که از خودم عبور کردم
یادم بخیر...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 20:23 :: توسط : سعید

درباره وبلاگ
سلام دوستان به وبلاگتون خوش اومدید.بهترین نیستیم ولی دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم.دوستان گلم لطفا بعد خوندن هر مطلب نظرتون رو راجع بهش بگین منتظر نظر هاتون هستم
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این وبلاگ مختص به عاشقان سینه سوخته میباشد و آدرس lovebelove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 91162
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

ابزار وبلاگ